بازی Fortnite به فروشگاه گوگل پلی اضافه شد
سرگرمی

بازی Fortnite به فروشگاه گوگل پلی اضافه شد

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که از این پس کاربران می‌توانند بازی Fortnite را از وب سایت این شرکت یا فروشگاه گوگل پلی دریافت کنند.

یکی از بازی‌های بسیار طرفدار موجود در بازار که به دلیل رایگان بودن و پشتیبانی از قابلیت کراس پلی توانسته است در مدتی بسیار کوتاه به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند، عنوان Fortnite است. این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و گیمر‌ها پس از ورود به مپ بازی باید با هم تیمی‌های خود یا به صورت انفرادی به دنبال سلاح بگردند و پس از آن به مبارزه با دشمنان خود بپردازند.

این بازی در حال حاضر برای کلیه کنسول‌های موجود در بازار و همچنین دو سیستم عامل اندروید و ios نیز در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و به دلیل وجود داشتن قابلیت کراس پلی، گیمر‌های تمامی این دستگاه‌ها می‌توانند به صورت همزمان و با یکدیگر به اجرای این بازی آنلاین بپردازند. اما از زمانی که فورتنایت برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شد، شرکت اپیک گیم از انتشار این بازی در فروشگاه Google Play خودداری کرد چرا که قصد داشت از این طریق از پرداخت ۳۰ درصد سود خود به گوگل خودداری کند و گیمر‌ها برای دریافت نسخه اندرویدی این گوشی مجبور بودند به سایت اپیک گیمز مراجعه کرده و از آنجا نسبت به نصب بازی اقدام کنند.

بازی Fortnite به فروشگاه گوگل پلی اضافه شد

اما بالاخره و پس از گذشت مدت بسیار زیادی شرکت اپیک گیمز زیر بار این هزینه رفت و نسخه اندرویدی بازی فورتنایت را در فروشگاه گوکل پلی عرضه کرد. در حال حاضر این بازی در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد و کاربرانی که دستگاه اندرویدی آن‌ها حداقل از حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۸ استفاده می‌کند، می‌توانند این بازی را از فروشگاه گوگل به طور رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام اپیک گیم، قرار گرفتن این بازی در فروشگاه پلی به معنای حذف آن از وب سایت این شرکت نخواهد بود و کاربران همچنان می‌توانند این بازی را به طور مستقیم از وب سایت اپیک گیمز دریافت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه