مایکروسافت قابلیت «reply-all» را منسوخ می کند
شرکت‌ها

مایکروسافت قابلیت «reply-all» را منسوخ می کند

مایکروسافت قابلیتی را به ایمیل خود افزوده تا از قابلیت reply-all برای بیش از ۵ هزار دریافت کننده جلوگیری کند.

به زودی قابلیت reply-all منسوخ میشود. تعدادی زیادی از کارمندان به طور اشتباهی یک ایمیل را به تمام همکاران خود ارسال میکنند و این امر زنجیرهای از انبوه ایمیلها را به وجود میآورد که اینباکس فرد را پر میکنند.

در همین راستا نرم افزار ایمیل مایکروسافت به کاربر هشدار میدهد تا چنین اشتباهی را انجام ندهد و اجازه نمیدهد رشته ایمیلها به افراد ارسال شود.

سال گذشته ویژگی «Reply All Storm Protection» اعلام و هفته گذشته به نرم افزار Office ۳۶۵ افزوده شد. این ویژگی برای ردیابی رشته ایمیلهایی با بیش از ۵ هزار دریافت کننده ساخته شده است. در این حالت فرد reply all را در یک ساعت حداقل ۱۰ بار تکرار میکند.

در صورت ارسال ایمیلی برای بیش از ۵ هزار دریافت کننده ، قابلیت reply برای رشته ایمیل مذکور به مدت ۴ ساعت مسدود می شود. به گفته مایکروسافت این ویژگی علاوه بر جلوگیری از پر شدن اینباکس افراد، مزایای دیگری نیز دارد. ایمیل های Reply-all به اختلال در کسب و کار منجر می شود و در برخی موارد حتی ایمیل شرکت را برای مدتی دچار مشکل می کند.

در حال حاضر نمی توان تعداد دریافت کنندگان رشته ایمیل را مشخص کرد اما مایکروسافت در نظر دارد چنین ویژگی را در آینده ارائه کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه