بازی Destiny 2 به پلی استیشن ۵ و ایکس باکس X می‌آید
سرگرمی

بازی Destiny 2 به پلی استیشن ۵ و ایکس باکس X می‌آید

شرکت بازی‌سازی Bungie با انتشار پستی در توییتر، از عرضه Destiny 2 بر روی کنسول‌های نسل آینده خبر داد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد سازندگان بازی Destiny 2 قصد دارند این عنوان را برای کنسول‌های نسل آینده یعنی Xbox Series X و Play Station 5 منتشر کنند.

این خبر در روز پنجشنبه توسط شرکت Bungie به مخاطبان اعلام شد. گفتنی است که در حال حاضر زمان انتشار بازی برای کنسول‌های نسل آینده و همچنین به‌روزرسانی جدید از سوی شرکت مشخص نیست.

اطلاعات تکمیلی از عرضه Destiny 2 بر روی کنسول‌های نسل آینده

روز پنجشنبه حساب کاربری ایکس باکس با انتشار ویدیویی کوتاه نوشت: «با تشکر از همکاری فوق‌العاده بازی‌سازان، در حال حاضر صدها عنوان در مرحله توسعه و ساخت برای کنسول نسل آینده ما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا آخر امشب و زمان شروع مراسم Xbox ۲۰/۲۰ صبر کنید.»

پس از انتشار این پست و گذشت مدتی، حساب کاربری Bungie، شرکت سازنده بازی Destiny 2، در جواب به Xbox نوشت: «بازی Destiny 2 برای پلتفرم‌ها نسل آینده منتشر خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.» از آن‌جایی که گزارش‌ها همواره خبر از امکان تجربه عناوین نسل گذشته بر روی کنسول‌های Xbox Series X و Play Station 5 را می‌دهند، انتشار عنوان Destiny 2 برای کنسول‌های جدید امری غیرممکن به نظر نمی‌آمد.

همان‌طور که پیش‌تر به این مسئله پرداخته شده، شرکت سونی اظهار داشته که کنسول نسل آینده آن‌ها می‌تواند بیش از چهار هزار عنوان را از نسل گذشته دریافت و به کاربران ارائه دهد. با این حال بیان چنین اطلاعاتی از سوی خود شرکت سازنده امری مورد پسند برای طرفداران بازی Destiny 2 است. نحوه ارائه این عنوان بر روی کنسول‌های نسل آینده اما مشخص نیست. شرکت Bungie عنوان محبوب خود را مدتی پیش به حالت رایگان در اختیار کاربران قرارداد و این بازی حالا همانند Fortnite از سبک فصلی خاصی برخوردار است.

همچنین شرکت سازنده مرداد سال گذشته با ارائه قابلیت کراس‌سیو، امکان ذخیره مراحل بازی در دستگاه‌های مختلف را به بازیکنان داد. با این حال همواره مشخص نیست که آیا کاربران نسل جدید می‌توانند با کنسول‌های قدیمی به رقابت بپردازند و یا این امر تنها برای نسل پیشین قابل اعمال بوده است. گفتنی است که اطلاعات مذکور درست مدتی پس از برگزاری مراسم Xbox 20/20 منتشر شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه