پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد در برنامه آفیس تبلت‌های اپل
شرکت‌ها

پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد در برنامه آفیس تبلت‌های اپل

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، آفیس به زودی پشتیبانی از ماوس و ترک‌پد در برنامه آفیس را به آیپد‌های اپل اضافه می‌کند.

یکی از معروف‌ترین برنامه‌های جهان که تقریباً همه کاربران دنیای فناوری از آن استفاده می‌کنند، آفیس مایکروسافت است. در این مجموعه برنامه‌هایی مانند ورد، اکسل، پاورپوینت و مواردی که برای استفاده در اداره‌ها بسیار کارآمد هستند، وجود دارد.

می‌توان گفت هنوز هیچ شرکتی نتوانسته است جایگزینی برای این مجموعه تولید کند که توانایی رقابت با آن را داشته باشد. این برنامه به دلیل کارایی و محبوبیت بالا در دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه شده است. به تازگی خبر جدیدی درباره آفیس تبلت اپل منتشر شده است.

اضافه شدن قابلیتی جدید به آفیس آیپد

مایکروسافت سال گذشته تصمیم گرفت که برنامه‌های آفیس خود در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS یکی کند؛ بنابراین اکنون آن‌ها تحت یک برنامه سبک‌تر و یکسان کار می‌کنند. چند ماه پیش، اپل چیزی را رونمایی کرد که باعث تعجب بسیاری شد. این ویژگی جدید پشتیبانی از مکان نما (Cursor) برای iPadOS بود.

اکنون مایکروسافت می‌خواهد یک ویژگی مشابه را به برنامه آفیس خود برای آیپد اضافه کند. طبق گفته یکی از خبرگزاری‌های معروف دنیای فناوری، مایکروسافت در حال حاضر تلاش می‌کند تا پشتیبانی از مکان نما را به آفیس برای آیپد اضافه کند. رسانه‌ها ادعا می‌کنند که انتظار می‌رود پاییز امسال این قابلیت در آفیس برای آیپد ارائه شود.

اطلاعات منتشر شده از قابلیت جدید آفیس آیپد

با این حال، گزارش جدیدی نیز منتشر شده که در آن ادعا می‌شود زمان عرضه این قابلیت، زودتر از پاییز خواهد بود. متأسفانه، فراتر از بازه زمانی جدید، مایکروسافت جزئیات دیگری درباره پشتیبانی مکان نما برای آفیس در آیپد به اشتراک نگذاشته است.

از آن‌جایی که مایکروسافت علاوه بر برنامه یکپارچه، اپلیکیشن‌های تکی دیگری در آفیس مانند اکسل، ورد و پاورپوینت نیز دارد، محتمل است که پس از دریافت برنامه اصلی آفیس، پشتیبانی از مکان نما به هر یک از این برنامه‌ها برسد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه