دوربین گوگل علایم حیاتی بیماران مبتلا به کرونا را رصد می کند
شرکت‌ها

دوربین گوگل علایم حیاتی بیماران مبتلا به کرونا را رصد می کند

بیمارستانی در نیویورک با نصب دوربین های نظارتی گوگل در اتاق بیماران کووید۱۹، از قرار گرفتن کادر درمان در برابر ویروس جلوگیری و همزمان علائم حیاتی بیماران را رصد می کند.

ماونت سینایی یکی از بیمارستانهای نیویورک است که انبوهی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در آن بستری هستند. این بیمارستان اکنون با استفاده از دوربینهای نظارتی «نست» بیماران را رصد می کند تا میزان قرار گرفتن کارمندانش در برابر ویروس را بکاهد.

درهمین راستا دوربین های نست که در شرکت گوگل ساخته میشوند، در اتاق بیماران کووید۱۹ نصب می شوند تا کادر درمان بتوانند نشانگرهای حیاتی آنها را بهتر رصد کنند.

بیمارستان مذکور هفته گذشته دو دوربین در اتاق هر بیمار نصب کرد. یکی از دوربین‌ها برای کنترل علایم حیاتی بیمار و دیگری برای برقراری ارتباط با او است.

رابی فریمن نایب رئیس نوآوریهای بالینی در بیمارستان ماونت سینایی میگوید: ویدئوهای این دوربینها به طور مستقیم در یک کنسول خاص در مقر پرستاران بیماران پخش میشود.

به گفته فریمن این دوربینها به بیمارستان کمک میکند تا تجهیزات حفاظتی بیشتری برای پرستاران حفظ کند. از سوی دیگر این اقدام آنها را در برابر ویروس ایمن می کند.

در حال حاضر حدود ۱۰۰ دوربین نست در این بیمارستان نصب شده و فعال است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه