بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء می‌یابد
شرکت‌ها

بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء می‌یابد

مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس در نظر دارد تا همزمان در هر دو بازار ملی و بین الملی، توسعه بازار و فروش محصولات فناورانه را ارتقاء بخشد.

میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری گفت: یکی از اولویتهای اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکتها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها کمک کند.

صدرخانلو در توضیح برنامههای این مرکز افزود: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس  معاونت علمی در ماه‌های پایانی سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز و با هدف توسعه بازار داخلی و بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خود را ارائه کرده است.

او بر همکاری فشرده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش داریم تا تجارب و ظرفیت های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس از طریق شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین الملی تقسیم کرد و گفت: صادرات فناوری از جمله اهداف با اولویت بالا در این مرکز محسوب می شود. در توسعه بازار ملی فناوری، نظام‌مند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس  معاونت علمی و عرضه گسترده‌تر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم.

او افزود: همچنین در صورت تامین الزامات مربوطه، از سامانه‌ای با موضوع «احصای نیاز برای تقویت ارتباط میان شرکت‌های پارک فناوری پردیس و صنایع» رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکت‌ها امکان پاسخ‌دهی بیشتری به نیازهای اعلام شده از طرف صنایع می بخشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه