ایموجی جدید در ۲۰۲۱ عرضه نمی شود
فضای مجازی

ایموجی جدید در ۲۰۲۱ عرضه نمی شود

کنسرسیوم یونیکد در پستی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۲۰۲۱ میلادی هیچ ایموجی جدیدی منتشر نمی شود.

کنسرسیوم یونیکد سازمان غیرانتفاعی ناظر بر استانداردهای ایموجیها و مسئول عرضه نمونههای جدید آن است. این سازمان مجموعه جدید ایموجیها برای اندروید و iOS را درهفته جاری عرضه میکند. اما همزمان یونیکد  اعلام کرده استاندارد ایموجیهای آینده با ۶ ماه تاخیر در سپتامبر ۲۰۲۱ ارائه می شود.

این تاخیر مربوط به ویژگیها و اطلاعاتی مانند کاراکترهای ایموجی جدید است. یونیکد در پستی توضیح داد به طور کلی ایموجیهایی که کنسرسیوم در ماه ژانویه تایید میکند، اصولا در ماه سپتامبر برای موبایل ها عرضه می شود. با توجه به تاخیر ۶ماهه، مهلت ارائه ایموجی های یونیکد۱۴ به سپتامبر ۲۰۲۱ منتقل می شود. به این ترتیب ایموجیهای بعدی تا ۲۰۲۲ عرضه نخواهند شد.

مارک دیویس مدیر کنسرسیوم یونیکد در بیانیهای نوشت: با توجه به شرایط فعلی، متوجه شدیم همکاران ما با چالشها مختلفی روبرو هستند و تصمیم گرفتیم  به صلاح سازمانهای همکار است که زمان عرضه ایموجی ها را به تاخیر بیندازیم.

البته عرضه ایموجیهایی که در ژانویه امسال اعلام شدند به تاخیر نخواهد افتاد. این ایموجیها بخشی از استاندارد ۱۳ یونیکد و شامل ۱۱۷ کاراکتر است که در پاییز امسال عرضه میشود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه